دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی پاشایی با نام ادعای عشق با بالا ترین کیفیت
شاهگوش قسمت 20
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگ دوستان

دانلود فیم های جدید
20پاپ آپ
صدرا
با ما فراتر از به روز باشید
manoto
سریع ترین روش حفظ لغات انگلیسی
!!!!نوشته هایی از جنس خودم!!!!
شعر..متن ادبی..طراحی
کوکلا(کوهکلا)=عکس
خبری-سرگرمی
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 2S download و آدرس 2sdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی پاشایی با نام ادعای عشق با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام ادعای عشق

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مرتضی پاشایی با نام ادعای عشق با بالا ترین کیفیت ترانه : مهرزاد امیرخانی ، موزیک و پیانو : مرتضی پاشایی

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی با نام ادعای عشق :

من اونیم که سایه هم نداشت دلش رو توی کوچه جا گذاشت

همون که تو دلش غما رو کاشت غیر از این سکوت چیزی بر نداشت

من اونیم که گریه می کنه همون که بغض و ول نمی کنه

همون که هیشکی باورش نکرد اشک و عاشق رو می کنه

صدام که سر به آسمون کشید دلای عاشق و به این جنون کشید

خدا ببخشه اونو که نموند که قلب سادم و اون به خون کشید

عشق ادعا سرش نشد آخرش نشد که یاد من بره

آسمون و باورش نشد کبوترش نشد دوباره بپره

من اونیم که خیره رو دره خوشیش و میده.قصه می خره

که حالش از همیشه بد تره دل نمیده و دل نمی بره

کسی که با کسی قدم نزد تو خونه عکسی غیر غم نزد

سری به قلب عاشق نزد اون که رو دلم زخم کم نزد

صدام که سر به آسمون کشید دلای عاشق و به این جنون کشید

خدا ببخشه اونو که نموند که قلب سادم و اون به خون کشید

عشق ادعا سرش نشد آخرش نشد که یاد من بره

آسمون و باورش نشد کبوترش نشد دوباره بپره

MP3 – 320

Morteza Pashaei – Edeaye Eshgh

MP3 – 128

Morteza Pashaei – Edeaye Eshgh


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: مرتضی پاشایی,
بازديد : بار          9:56 | سه شنبه 20 اسفند 1392          نویسنده : saeed        


نويسندگان
امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 202
بازدید ماه : 202
بازدید کل : 22166
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

شمارنده