دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار با بالا ترین کیفیت
شاهگوش قسمت 20
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

وبلاگ دوستان

دانلود فیم های جدید
20پاپ آپ
صدرا
با ما فراتر از به روز باشید
manoto
سریع ترین روش حفظ لغات انگلیسی
!!!!نوشته هایی از جنس خودم!!!!
شعر..متن ادبی..طراحی
کوکلا(کوهکلا)=عکس
خبری-سرگرمی
سر دنده ال ای دی led
ردیاب مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 2S download و آدرس 2sdownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

آخرين مطالب ارسالي
دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار با بالا ترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار با بالا ترین کیفیت تنظیم و میکس و مسترینگ : مسعود مفیدی شعر : علی بحرینی ، ملودی : محسن جلیلی نوازنده بوزوکی : بهنام حکیم ، نوازنده کمانچه : مجید مظاهری این آهنگ تیتراژ پایانی برنامه ب مثل بهار می باشد.

متن آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار :

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

درد بدیه انتظار سایت و رو سرم بزار تو رو قسم به این غما من و به خاطرت بیار

درد بدیه انتظار سایت و رو سرم بزار تو رو قسم به این غما من و به خاطرت بیار

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام.بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام ب مثل بهار

♫♫♫♫♫♫

تو که باشی حال و هوام خوبه این که از تو نفس بخوام خوبه

بی تو حسی برام نمی مونه همه دنیام بی تو پریشونه

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام کنارت باشم

منه حراسون تو باد بارون می خوام بازم یه جایی از بهارت باشم

تموم حرفم با تو همینه همین که می خوام به یادم باشی

تو غصه و تب اسمت و هر شب صدا کردم دعا کردم که یادم باشی

MP3 – 320

Nadim -  B mesle Bahar

MP3 – 128

Nadim -  B mesle Bahar


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: نددیم,
بازديد : بار          13:39 | سه شنبه 5 فروردين 1393          نویسنده : saeed        


نويسندگان
امكانات وبلاگ
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 164
بازدید کل : 22128
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

شمارنده